1dag kvar till Lov.



Älskar bilden, bilden är gjort av älsklingen hilda
och en sak ska ni veta, ni är de bästa jag har.
och att jag älskar er sjukt mycket.
mina hjärtan <3



Idag är de nästsista dagen innan jag oxå får lov,
åhh kommer va skönt att bara ligga hemma och sova,
så blev bara 2 lektioner i dag helt underbart ,
va med angelica och mathz mest i skolan, angelica är min lilla svans :*
när vi stod vid bussen kaxade ja upp mig mot biffen dzejnan och blev ner lagd i snön,
jaa endel fick juh skratta och ja fick dock gå halv blött ..
haha men hämden är juh ljuv, har ja hört :)
när ja kom te stan stod mamma och vänta, helt underbart att träffa henne ...
vi gick hem te henne där ja somna, mamma väckte mig och pappa hämta mig.
såå nu sitter ja här hemma och ska snart äta, efter de blir de att ta ett varmt och mysigt
bad med ljus och allt, hilda ska oxå göra de, skulle vilja bada med henne, min underbara flicka<3


...

Va den du är, annars är det inte du.

..

bjuder även på en oseriös julbild.



pussiii

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback