blää







usch har inte skrivit här på ett jävla bra tag.

idag har det vart kallt och jag har vart på alla lektioner i går satt ja och gjorde 10 sidor
matte, hemma och sen lämnat in läsloggarna ..
och ska fortsätta såhär nu , ska bli den ja va innan ..
förra året höjde ja mig i 4 ämnen under en termin,
nu är det tvärt om.

Skolan går skit nu verkligen, men de är ändå mitt egna fel.
jag som satt mig i skiten , iaf så är de möte i morgon med rekton och föräldrar..
hoppas på att ja får gå kvar, annars vet ja inte vad jag gör.

jag hatar verkligen vintern och vill sooooova bort hela de,
älskar sommaren då jag går typ 2 steg sen är man nere vi vattnet,
men nu är de bara kalllt och de snöar, kan la va mysigt.
men verkligen inte nuuu, för jag vill ha de varmt..

usch inte så jätte mycket mer som hänt i mitt liv,
mer en att ja är dålig i skolan, och när vissa i min gamla klass fick
reda på de sa dem : detta är juh verkligen inte du`?
jag trodde du va bra i skolan?
hmm, jo i 9an va ja typ "pluggis" men ah alla förändras ..
såäré och jag blir bara tröttare för varje dag ..
menmen detta ska lösa sig.

som ni vet så har jag juh dem bästa vännerna.
som ställer upp i alla lägen , jag vill bara säga tack älskokakor,
för allt.

neeeh nu ska ja taaaa en cigg och sen se tv.

pusssiiiis

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

tack själv erikut <3

2009-12-16 @ 20:16:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback