...

Att leva utan nått man inte längre har,
saknaden är stor å man finner
inga svar.
En själ med minnen,som finns kvar
jag tänker nu på dig å våra gamla dar.

Jag tar en sak som alltid har betytt nått.
nått som du känner att du lyckats tappa
bort.
Det kan vara en känsla,
kanske tillo med en vän.
Dukan gå igenom eld för att
få tillbaka den.
Du vaknar kall svettig långt inne
på natten men, letar förgäves efter den
försvunna skatten.

När du ligger där och känner
att du inte orkar mer, drömmer dig
tillbaka när tårarna faller ner.
Vänd dig då om och titta på vad
som en gång var. för en äkta vän kommer
alltid att stanna kvar.


| Jag älskar dig,och det vet du,
vet inte riktigt vad som hänt,
men jag kan inte göra mer en att älska dig,
du ser mitt leende när ja hör dem 3 underbara orden .
du gör min dag till nått underbart. |


Kommentarer
Postat av: Therese

Den låten är bra! :)

2009-12-23 @ 23:05:54
URL: http://babustyle.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback