Looov och snart jul.



Shiit nu är de julafton om 2 dagar, faan ja längtar inte ett skit..
Det var roligare när man va liten, men den känslar kommer nog komma tbx
när man får egna barn.


idag va de julavslutning i skolan kl 9 och efter de fika sen slutar man vid 11.
men de hände juh massor skoj i dag, haha när vi stod vid en trappa ser ja en tjej
åka ner på mage från räcket sen kollar man 1 gång te då flyger hon och gör magplask
fyfan va ont, men jag är som jag är så skratta så ja nästan började gråta,
dem andra skrattade oxå, men va tvungen att lägga mig ner.. haha
sen va de mat, och det va juh gröt, haha hade lite matkrig sen "råka" jag kasta gröt på josse
sen skulle vi ut och röka, stod massor med folk ute ..
där passa hilda och josse på att slänga ner mig i snön och mylla mig som fan .. haha
ni är underbara <3
men josse fick tydligen igen sen , bra jobbat<3

Åkte med 1tåget så gick på stan med linn som skulle köpa julklapp till sin syster.
så blev massor skratt och praat, tack linn<3

nu slog ja in julklapparna , lite sent men bättre sent en aldrig ..
faan jag känner verkligen inte för att gå ut på apu ... usch ..
men jag ska göra mitt bästa .

nu ska ja kolla tv och äta mig tjock på julgodis.
imorgon blir de sova ut, sen stan med mamma ser om ja hittar
nått te nyår.


pussiii


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

alla är vi tjockisar erikut ;* <3

2009-12-23 @ 09:57:44
URL: http://detsvartvitalivet.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback