Lördag.



En gammal underbar bild.
tiden man saknar.


Igår åkte ja in te stan och släppte av syster och bror,
dem ska till sthlm, fan tänk att jasmine ska förlova sig, de ärr juh sjukt.
är glad för eran skull, och glad att jasmine har någon som älskar henne
och som hon älskar.
Mamma och jag satt och pratade, och kollade på tv..
myste lijte :$
sen gav jag mig av och gick te viktor där bollman va,
blev musik och datorn,sen kom linus, och sen linn, sen calle,sen abbe.
satt och reta bollan , det va lite ruuuligt.
sen gick ja hem och la mig hos mamma.

sov te typ 12 sen hämtade pappa mig så nu är ja hemma hos han.
jag saknar hilda galet mycket, och min jossepusse.
men henne kanske ja ska te i dag :*
hon är smexiiig.
Hilda älskling och jag är typ imöra kanske (A).

Just nu känner jag mig inte så glad ..
vafan ja vet inte riktigt varför..
men ja känner la att något saknas..
någon att älska kanske .. ah ..
men allt är inte alltid som man tror.
och jag börjar tröttna på allt som ens har med kärlek att göra.
för det 'är inget som passar mig.


"Jasmine även om vi inte haft så bra kontakt den senaste tiden,
'även om du tycker att jag är ett " störande objekt " haha
så kommer jag alltid att älska dig.
du är min syster min enda riktiga syster.
den som kommer ifrån samma personer som jag."
...

När livet sviker är det bra om man är två.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback