Lördag.




Lördag.
Yvonne väckte mig i morse och vi skulle åka till jkpg
såå blev äta ute, och köpa nya skor, vet att mina vänner tycker dem är sjukt fula,
men jaa älskar dem. haha
när ja kom hem sov jag,sen vakna ja av att mathzälskling ringde mig, så blev en pratstund med han
han är helt underbar,<3
igentligen skulle ja och hilda h vart i dag men blev ej så, men vi ska leka
någon annan dag<3
När ja och mathz hade pratat klart så ringde ja min morbror han ja försökte ringa igår,
såå vi prata lite och så, och sen fick jag även nr:et te mormor, som ja varken pratat med elleer sätt sen
jag va 5. Så va underbart att höra att hon ville träffa mig.

min dator är på lagning, men blir klar i mon.
så ingen msn eller nått, lånar pappis dator.

nu blir de mys med familjen, se nya wallander oså :)

bild på skorna
pussiii


Kommentarer
Postat av: Elvira

ugggss! <3

2009-12-19 @ 23:25:49
URL: http://elviraclara.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback