mååndag



...

Dagen börja med att dem väckte mig, sen åkte vi in te stan
vi åkte upp till graven, satt ljus hos farmor,farfar..
sen åkte vi och fika, sen åkte vi hem ..
efter en stund bestämde vi oss för att åka te jkpg sen åkte vi te
gränna där vii åt.
sen åkte vi hem , jag tog in min dator på mitt rum såååå nuu är de niceiigare.
känns lite tomt, bara ja som är hemma av alla Barn..
syster och bruur är i sthlm , och om 3 dagar förlorar sig min storasyster.
glad för hennes skull ..

Nu ska ja städa mitt rum och sen blir de laa att kolla tv och bara umgås med pappa&yvonne.
och imöra åker jag nog med bussen in te stan och hjälper mamma att städa, och umgås med henne
hon är underbar min lilla mammuut.
ska även fira nyår i stan, sååå ses på torget kl 00:00 bitches

...


Hilda&Josefina niiii är mijna hjäääärttan..
saaaknar er galeet mööckeet.
Jag liksom kärlekar er, 7kt myyycket.<3

H.E.J <3.



Kommentarer
Postat av: hilda

älskling,jag saknar dig sjukt mycket.

åh älskar dig fan ännu mer.

vi syns på torget 00:00 då får kyssne efter mike ;) haha..

du e underbar.

<3333

2009-12-29 @ 21:05:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback