mammsidag




Vaknade, åkte in te stan och myste med mamma nu en dag förre jul.
det behövde vi, saknar henne hela tiden när ja är hos pappa.
sen gick jag och köpte julklapp till pappa och yvonne, så ska snart slå in dem.
Hos mamma va de mycket kramandes och mycket prat, och verkligen skratt,
hon gör mig lycklig, hon får mig att skratta..
när ja kom hem blev de lite godis, dem andra spelar bingo och de suger såå sitter här ist.
internet är segt som fan, så 'äre när man är bonde .............
men ringde mamma iaf :$ ska sova hos henne på fedag ..

nu blir de tv,
fan i morgon är de julafton deeeee suger ..
men jag ska iaf vara på bra humör, för jag vill att
hela min familj ska trivas. även om ja hatar julen
behöver jag inte ta ut de här .. haa

mormor ringde idag, faan vi har inte träffats på 13 år ..
nu är de dags, nu efter jul blir de hälsa på henne..

pussssssiiiii


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback