massor att tänka på.





Ge aldrig upp.

Skolan idag va helt okej, skrev färdigt min svenska uppppsatts ..
den blev rätt nice, hoppas hon oxåå tycker de.
iaf efter skolan pluggade ja med mathz, och de gick juh bra :)
han hjälpte mig med engelskan .
sen kom pappa och yvonne och så va de dax för möte med rekton.
det gick la bra, bara att han inte lyssnade på vad vi sa, utan va hela tiden
tvungen att prata bort sig.
och att sitta och ljuga att man inte sagt de, inför alla föräldrar är juh helt sjukt.
men iaf vi har fått massor att tänka på och vi ska prata om de i familjen ..
hoppas de leder till något bra bara ..
så nu blir de att tänka mycket och verkligen bevisa en förbättring ..
har cp;t ont i huvudet ska snart gå och lägga mig, fan usch ..
imorgon börjar ja 10 men drar te skolan för att plugga,
eriika är duuuuttttiig.

Jag älskar dig, glad att du är min<3


pusssiiis

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback