massor massor roligt idag .




dagen börja med att ja va seg att komma ur sängen, haha vilket inte pappa gillar . hihi
men kom iaf upp, de är de som är huvudsaken liksom.
skolan va chill och gjorde klart lite svenska och sedan hade vi inställd dator,
sen va de engelska vi kolla film, och kunde fan inte hålla mig vaken, så somna
och när ja vakna sååå stod hilda där min lilla underbara älskling.
sen blev de buss te stationen och sen tåg hem, hahahaha va fan ska ja säga om tågresan .. HMM
vi kan juh börja med att de va en "rätt ung fyllegubbe" som skulle på toa
och såå hade han stängt men inte låst, såå jag är så jävla dum som öppnar
där står han och kissar, och ja satt på sidan och såg inget som tur va, men josse,atit,hilda,frida
fick se allt, hahahahaha
det blev massor asgarv och sen kom han tbx och prata med mig, oshiit :S.

sen va vi iaf i tranås, då gick ja på stan med mammiii min, köpte julklapp te en
och kollade lite på va ja ville ha, satt och prata om min skola och hennes barndom
och har även prövat ringa min morbror ja inte har pratat med eller sett sen ja va liten ..
men iaf han bor i nässjö där ja går i skola och har även en kusin på skolan.
skulle juh va roligt att träffa killen :)

Broder min och pappsi åkte och spela tennis så jag och yvonne färgade mitt hår,
hoppas de blir kanon :)
nu blir de massor mys med familjen och känner att jag verkligen behöver de ..

imorgon blir de jkpg med familjen oxå dock utan min älskade syster, men får överleva.
och träffa hildut älskling<3


Hilda & Josefina,
ni vet att jag älskar er sjukt mycket.
och att ja alltid kommer finnas för er.
ni har gjort mitt liv till något ingen annan kan göra.
jag vill aldrig släppa taget om er.


Pusssii




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback