söndagar suger.




usch för söndagar .

Gick upp typ 12 i dag , sen kom syster och hennes man och dem hade med sig min dator.
min nya dator, älskar den, tack :*
allt är nytt, såå det blir den hela dagen.
nu är det hög musik och jag och syster städar lite,
sen ikväll blir de göra julgodis, jag kommer äta upp allt.
jaaag är tjooockiiis .

längtar tills i morgon träffa mina älsklingar
och min mathz som jaaa älskar .
fan 2 dagar kvar i skolan , sen blir de praktik i 5 veckor de kommer suga..
men aja , deee blir nog bra, ja kommer sakna underbara vännerna och älskling i skolan ..
meen måste fixa detta nu, såå ja får bra betyg från min praktik.

Ikväll ska ja plugga engelska och ska ta hem massor ifrån skolan i mon,
såå kommer nog detta fixaaa sig.

...

Mina vänner betyder allt,
jag skulle aldrig kunna leva utan er,
fan jag är glad att ja har er, och att ni finns här för mig.
jag älskar er<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback