sööndag.



Sööndagar är verkligen tråååkiga.

seg dag, sutttit vid datorn hela dagen, sovit, och kollat film.
Ja såå har det vart "bråk" som dem kallar de ,
ja vet inte vad jag ska säga riktigt, mer en att det vart en jääävla massa onödigt
tjafffs på angelicas facebok, mellan mig och några 95;or.
jadu vet inte vad som flög i mig, inte bra att bråka med småbarn.
men idag va ja på humör för de ..
när folk inte vet vad dem snackar om men ändå säger så mycket.
haha livet är ruuligt ibland alltså, men endel kan juh bli jävligt OWNED.


hha , inget mer som hänt i dag ..

...
Tack jocke för att du finns och att du verkligen lyssnar
och alltid försöker hjälpa mig, det betyder.
...

Jag saknar mina pluttisar iaf galet myccccket.
åhh, saknar att dela skratt, och masssssor masssor kuuliga grejer
som händeer när jag är med dem, men snaaart ska vi träffas .
och ni vet juh att nii är mina hjärtan.
Jag älskar er. <3
,


...

SOVAAAA nuuudåååråååååå.

Kommentarer
Postat av: hilda

awww älsklings eriika !

fan assa jag saknar verkligen er!

känns så sjukt konstigt att inte få krama o dela skratt med er varje dag.

allt det där.

jag vill tillbaka till skolan :$

bara för att få se er varja dag mina änglar.

<33

2009-12-29 @ 21:09:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback