tröööötttt!!




Sjjuuukt trött,
igår satt man upp te 6 (y) hände massor sköjj under den tiden.
ni som känner mig vet hur jag kan va när ja är trött och flamsig,
så tog telefonen och ringde några yvonne kände typ 10 i 3 och satt och dryga
som tur va så kände dem juh inte mig, så dem sa juh att ja va en idiot, :(
hahahaah, sen skickade josseälskling ett sms och hon kunde inte sova, den där busen alltsååå :$
såå hon satt och skratta åt de , haha då hade ja typ tröttnat på de så de va juh inte såå kul längre.
sen somna ja vid 6 och skulle upp halv 10, men de orkade ja inte så missade bussen dock.
men pappa körde mig in, så blev att jag umgicks med mammut, sen träffa vi frida och angelicabitchen
på ica, så blev massor skratt, eftersom jag såg efterbliven ut i dag så va de kul , tack för att ni skratta
de ska jag komma ihåg, och så fick ja inte ha luvvva för då va ja ful, så bättre att visa mitt flååååtiga hår,
jappjapp.

sen gick vi och kolla lite klaäääadeeeer
sen gick ja hem teeee mammsiiii ögen, dääär somna ja mamma kom och pusssssa miig på kinden
de kände ja allt :$
såå väckte hon mig, såå tog ja allt en taxiii hem.

Nu har ja pratat med hildutälsk och viiiii skaa lättt ses på nyår jeeeeah.
jaaag får kyssen , rawr kan de bli smexigare ;)
saknar henne sööper mycket, duuu are fin<3
and i kärlekar you.<3

Imorgon åker ja in te stan och leker med fridut och angelicabitchen,
sover även hos frida, woops glömt att fråga pappsii, men de fåååår gåå bra.

nehene nuuuu ska ja alltt ta och soooova för man är juh lite trött efter denna.
vill juh ej se efterbliven ut imöra oxå ...


pözz,










Kommentarer
Postat av: hilda

kyssen är din :*

00:00 syns vi på torget älskiii.

måste ju fira våra månader med,det hade vi nästa glömt ja.

bästa att baka tårta oså!!!!!

hihihi <333

jag älskar dig <3

2009-12-29 @ 22:47:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback