2-1 i matcher!

Skolan idag va bra, hade en elev som kommer ifrån thailand
som ska följa mig i 2 dagar!
så gick med honom, och det gick bra första dagen iaf.
lite svårt att prata , eftersom han inte kan så jätte bra svenska!
men ska se till att se går.
Möte idag, det gick bra och vi kom fram till mycket kloka saker
tycker jag, hoppas dem andra håller med mig!
får hoppas att det blir mycket bättre nu!
Va även på studiebesök på "hela människan" mycket intressant.
synd att vi va tvungna att gå till mötet bara!

Imorgon är det prov, ska lägga mig o läsa lite tänkte jag.

Matchen slutade precis som jag ville , att Hv skulle ta hem de!
snacka om att dem kämpa, mycket snack om att djurgårdens mål i förra matchen räknades bort.
men inte att hv;s gör de.. jadu..
jag tror inte att domaren håller på hv, utan tror mer att Hv gör det bra och att dem inte gjorde fel
innan dem satte den!
En mycket Jobbig match för båda lagen, men tycker Hv överlag är mycket starkare!
Hoppas på att dem tar hem SM-GULDET nu!



pözzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback