Inte mycket kvar av lovet!

En underbar onsdags morgon vaknar man med att far min ringer
och väcker mig, hilda låg juh jämte mig så blev juh lite bättre då,
vi gick iaf upp, lagade frukost och satt oss vid datorn , jag städade "nästan" mitt rum
och hon hjälpte såklart till, min lilla älskling!

Sen gick vi ut till stallet, kollade på dem nya hästbebisarna som kommit
och klappade dem, sen kom hildut;s mamma.
så åkte hon hem en snabbis, och åt med henne ..

När pappa kom hem, lagade han mat till mig, lite ovanligt.
fast nu är det han som får ta hand om allt sånt när, hans fru är borta i några dagar.
Man skulle juh kunna tänka sig att pappa, typ tvingade mig att göra mat te han,
men så blev de inte !
maten blev iaf god!

Efter maten skickade hildut ett sms, och sen tog ja vicky och gick och möte henne!
När vi kom in satt vi oss vid datorn , och kollade lite på film
färgade hennes hår, och sen andra avenyn.
nu sitter vi vid datorn igen, och är coola.

Imorgon blir de upp tidigt, eftersom hilda ska iväg vid 9
och så blir de nog att leka med min underbara vän elias i morgon :*



pözz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback