LOOOV






nu är äntligen påsklovet här!

Dem sista 2veckorna i skolan har verkligen gott kanon.
gått på alla lektioner och känner att tiden går sjukt mycket snabbare
om man går på dem.

Igår var jag hemma hos min underbara mamma,
jag&jasmine&mamma gick och fika, sen köpte vi godis.
vi har nog aldrig skrattat så mycket på länge,
sen skulle jasmine te pappsi, men jag sov hos mammsi,
jag o mamma gick till hilda hämtade lite kläder där, sen gick vi hem kollade på tv
låg på mamma och somnade tillslut där, sen väckte hon mig.
Imorse när jag vakna, vaknade jag av att mamma alltid gjorde som hon bruka när hon väckte mig
när jag va liten, det uppskattades inte jätte mycket, men ändå älskar när mamma gör de.
fan vad ja saknar tiden, när man bodde där, när man vakna upp med henne varje dag
när man visste att hon va hemma när man kom hem.
fan vad jag älskar dig mamma,du är det bästa som finns<3


Idag hade vi klassråd, jag och kevin ville bli ordförande, gissa vem det blev?
jag, såklart klassen ni är juh så söta, som röstar på mig(a)
sista lektionen var inställd, verkligen underbart..

Sen åkte iaf jag, hilda & mike te stationen, sen höll vi på att missa tåget..
så fick springa lite . * höhö*
sen träffa ja och hildut, hennes mamma
sen gick vi hem till hilda, åt kladdkaka och kollade top model..

Sen kom hennes mamma och hämta oss, körde hem mig
och sen satt ja mig här, så skrev hildur att hon ville komma , och sova med mig
såå klart jag ville de !!
gick och möte henne, tog med mig vicky det gick la sådär
sjukt rädd och drar jätte mycket..
men det gick iaf, ska ta med henne fler gånger så hon lär sig.
min bebis är juh stor nu..

Nu sitter hilda bakom mig, med sin söta dator.
vi har haft det underbart,
älskar min bästavän sjukt mycket<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback