lördag





Lördag nu då!

Igår, blev det fix sen drig jag in till stan, gick upp till mamma kramade om henne
sen drog jag vidare till hilda, där vi fixade osss
sen kom emelie och sanna, och sen kom även lars.
Mycket prat oså, mycket trevligt oxå!

Sen vet jag inte vad jag ska säga om resten av kvällen.
Det man kan säga är juh att vissa människor har sjukt pinsamma föräldrar.
Och att det är rätt intressant att se hur vuxna människor beter sig, och vilken nivå dem lägger sig på.
haha!

kvällen sluta med att jag blev piercade mig i överläppen, vilket jag tycker är snyggt.
bara att det är lite svullet just nu, och pappa är inte glad.
menmen.

Nu sitter jag och prata med emik i skype, och skrattar åt minnen i sommar, och mycket annat.
och snart ska jag gå och lägga mig, så att jag blir pigg inför skolan om 2 dagar!

Imorgon blir det nog stan med hilda.
min lilla älskling.


Godnatt på´er

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback