mysig söndag!



Vakna jämte hilda i morse.
Det blev att kolla på 2012, sedan gick vi upp
duscha och fixa oss lite, sen kom hildas bror med hans dotten, sjukt söt unge de där:*
Vi satt och måla lite, bakade kladdkaka och sen gick vi till willys och köpte lite mat.
Vi åt mat, sen tog vi på oss kläderna och gick till lekparken.
Vi gunga och lekte massor, älskar att leka med barn.
man minns tiden då man själv var liten, och sprang runt.

Efter en liten lekstund satt vi oss och fikade i det underbara vårvädret.
sen blev det mer lek, och skratt.

Sen gick vi hem, så kom hennes bror med sitt andra barn.
men jag och hildut somna lite, fattar inte hur, men så blev de.
sen blev jag hämtad av far, och sen åkte jag hem.

Nu sitter jag här, har vart hemma en bra stund.
suttit här, ätit och lite
nu ska ja ner och kolla film med pappsi o lite tror jag ..
är sjukt trött så ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll.

pösss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback