SM-GULD TILL HV

Har inte haft tid att skriva har vart mycket nu.
Men igår var det en underbar dag, HV71 tog SM-GULD kan de bli bättre?!
så jävla överlycklig är jag, stackars pappa som håller på djurgården och trodde att dem hade
en chans emot Hv hahaha !!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, hilda ligger i min säng o sover(:
såå sjukt söt är hon !
Idag ska jag nog inte göra så mycket, umgås med hilda, baka tårta och lite (:
sen sover jag hos henne i stan, så de kommer bli en bra kväll.

Nu ska ja jag ner & röka, se ifall gullungen i sängen vill följa med de är frågan,
eller om ja inte ska väcka henne, utan låta henne sova, för hon är juh så gullig,
ajaa får se :)


Hilda du är min bästavän, den jag får all glädje ifrån,
jag vill aldrig förlora dig, det vet du.
jag är rädd för att du ska släppa min hand.
jag skulle förlora allt om ja förlorade din hand.
du är den bästa, vi sa föralltid, ingen kunde någonsin ta dig ifrån mig
jag hoppas att det kommer bli föralltid, kommer aldrig släppa eller lämna ditt hjärta!
Jag kommer alltid finnas , vad som än händer, har du mig här.
du är min älskade bästa vän<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback