Snart helg!

Igår sov ja hemma hos hilda, och va upptagen med annat
så hann inte skriva här. Blev iaf en underbar kväll med hilda mysket skratt & sånt som
gör livet så underbart, det är min sötis de där<3

Torsdag
idag åkte vi till skolan, umgicks med sötisarna i klassen
och har blivit sjukt mycket skratt, och vädret är juh helt galet underbart.
satt ute nästan varje lektion och pluggade och hade de underbart.
Hade även idrott idag, kan juh säga att min kondition är juh helt borta.
jag klarar inget, sämst verkligen!
Ändå hade ja vg i de i 9;an
hade juh hoppats på att förbättra mig nu i 1;an men njee, jag suger -.-''

Nu sitter jag iaf hemma och chillar brett med dator/tv
ska nog gå och lägga tidigt, men först blir de kolla på hockey.
och hoppas på att hv vinner !

Imorgon blir det att umgås med några i klassen, och ta de lugnt.
det kommer bli awesome !

pözzzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback