Söndag!

Helgen är slut, men det har vart en toppen helg!

Ifredags umgicks jag med, becka & emilie & hildut.
fast vi har då nya smeknamn till alla! hah;*
det blev iaf en super kväll med tjejorna!

Igår skulle vi åkt till aneby, men blev inte så.
Men sen kom iaf hildut till mig så vi satt vid datorn, kollade
snabba casch med syster!
pratade & sov, min underbara hilda ♥

Nu har vi precis kommit till hildut, snart ska vi fixa oss sen blir det in
te stan och äta mat med hennes familj, UNDERBART! :*
sen åker vi hem till hennes pappa ( där jag nästan bor ) haha
så blir det plugga SOS eftersom vi har prov i morgon, fick vg på hemskrivningen
i karaktärsämne iaf! ;*

ajja nu ska jag ta och fixa lite.

♥pözzz♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback