Tisdag





Igår var jag i aneby, träffade alle
kollade film, och prata massor, underbar vän de där.
Sen gick vi ut, och tog en cigg med becka och emelie, sen hände de grejer.
kan juh bara säga att jag var jävligt jävligt arg.
Och gjorde de jag kände då ! och ångrar inte en sekund!

Imorse tog jag bussen ifrån aneby, till tranås
hildut stod och vänta på mig på stationen, sen drog vi ner till tandläkarn
för jag hade tid, men ah har juh panik för tandläkaren så fick en ny tid.
"jag är tönt, jag vet".
Sen gick iaf jag&Hildut till fun house , där vi fika lite
sen gick vi upp på stan , träffa jonna en liten stund.
Efter de gick vi hem till hilduts pappsi, åt och sen åkte hem till mig!

Nu sitter vi i mitt rum, har skrattat så vi dött
och i kväll blir det dator hela natten lång!



Fyfan säger jag bara finner fan inga ord,
jag blir helt jävla tyst av äcklighet, jag spyr snart.
fan hur gammal är du, och vad fan tänker du med?
herregud, såhär gör man fan inte emot någon man älskar, om du nu älskar henne.
vilket du bevisat motsatsen till, det är vidrigt.
jag vet fan inte vad jag ska säga. fyfan är så jävla äcklad så de finns inte.

FYFAN FÖR OTROHET.
FYFAN FÖR FOLK SOM ÄR OTROGNA.
FYFAN

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback