usch för allt.

Varit sjuk, och verkligen inte orkat.
och har inte vart hemma!

Känner bara usch för allt, att vara sjuk är fan det värsta som finns...
Inte orkat med något denna vecka, skolan har gått skit, har knappt vart på någon lektion
utan sovit, för att jag verkligen inte orkat , sitta där och hänga. Nej tack !!

Nu börjar jag iaf må mycket bättre, så imorgon blir de en heldag i skolan.
det suger, men jag MÅSTE! 
Det är inte långt kvar tills sommarlovet, fast börja om 1;an låter inte så lockande faktiskt.
Surt som fan är de ... 

Nu är jag iaf hemma, sitter & lyssnar på underbara låten : rise agsinst - hero of war 
och tänker massor, finns tusen saker som snurrar runt i huvudet på mig .. Jobbigt är de ...

Jag vet faktiskt inte, hur jag mår. Och känns inte som jag orkar tänka på de heller ...
Tycker allt verkar cp;t och jag fattar inte, ska jag försöka igen eller ska ja låta bli 
vill mitt hjärta verkligen brista igen , eller ska man ge en ärlig chans och försöka, men ändå veta att
men riskerar nätter med tårar på kudden, eller vem säger att det blir så.
Jag tycker man ska ge människor , en ärlig chans men inte till vilket pris som hellst ..

Jag vet faktiskt inte, och känner dej inte, men på något sätt känner jag trygghet med dig.
mina ögon letar efter dig, Jag vet att dem fastnar där, Jag vill se dig , jag vill höra dig prata.
Jag känner inte igen mig med dig, jag blir röd , Jag blir blyg, och jag vet faktiskt inte vart ja ska ta ivägen...

Det är så jag känner, men vi får se 
livet leker & man är bara snart 17
hela livet kvar

Nee nu ska ja inte sitta här och skriva mer, kanske va dumt
men så ja känner, inget jag kan göra något åt.
nuu blir de ut och ta en cigg , sen blir de chilla brett hela kvällen.
pözzzzzzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback