Valborg...

Igår va jag juh som sagt hemma, en liten stund
sen kom hildas syster & hennes kille & hilda och hämta mig
vi åkte upp till högaloft & kollade på underbara tranås, (host) 
fast mysigt va de (: 
Sen åkte vi & köpte mat, eller följde iaf med henne (: 
sen åkte vi hem och kollade tv, eftersom jag inte blivit bättre 
såå gick ja ändå på mina lektioner , Det gillas!

Vi åkte till stan idag , efter skolan..
Men insåg att det lika gärna va dags att åka hem & vila upp mig
för att jag verkligen inte mår bra. 
Så det är därför, jag är off !! 


Nuu blir det ännu mer film !
sen sova!


Jag älskar min bästa vän hilda<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback