bilder&lite


Liten bild bomb nu.


två bilder på mig, dock inte dem snyggaste
Bilderna är ifrån Västervik vid midsommar! 

Johan & jag i helgen (:



kom hem från stan för en stund sen, 
hyrt lite filmer och så..
nu sitter ja här en stund men tänkte kolla på någon snart iaf.

Imorgon blire en sväng till jkpg med dem här hemma.
så får la se om ja åker till vaggeryd i mon , till johans pappa
men på lördag blir det att vara med underbara Hilda ♥

och på måndag 'är det skola, kan det suga mer?!! 
ajja jag ska göra mitt bästa iaf, har köpt lite skolsaker nu, 
men blir att köpa lite mer i morgon.
yesyes.


hoppas alla haft ett underbart sommarlov. 
även om man vill ha mer.


pusss♥


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=hadeskitfett

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback