ett litet tag sen.

I onsdags kom man hem ifrån sthlm,
det var helt sjukt underbart där.
Saknar det redan! 

Vi gick runt på stan i flera timmar, och besökte massor olika platser,
som te.x Grönalund, museum, skansen och mer (: 
sen blev det mest stan , och kan lova att man hade ont i fötterna.
men inget man tänkte på med tanke på att man hade så kul :) 
tackar hilda som kom på idén att ja skulle följa med.
det är underbart med dig, tack för allt !

bilder på hilda&mig / ifrån; skansen(vann 2000g choklad) sen grönan ( då vi kolla på martin stenmark)



Helgen -

I helgen har jag varit med hilda,johan & jonas.
helt underbart, har det varit.
en helt underbar helg.
vill tacka min bästavän för allt hon gör för mig.
att hon får mig att le för varje dag som går.
är så tacksam för att hon inte tröttnar och lämnar mig.

<3


Nu blir det kanske film med familjen , beror juh på om man vill. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback