trevliga dagar!

imåndags kom johan hit, det blev tv sedan åkte vi in till stan
och sov och umgicks med hilda (: 
sen gick ja och hilda upp tidigt på tisdagsmorgonen, för att uträtta lite ärenden ;)

sen gick vi tbx, sen kom jonas hildas kille (: 
då blev det att gå ut med lola på dagen, sedan blev det mest tv
och massor massor skratt.

Idag åkte iaf johan hem tidigt saknade han när jag vaknade igen (: 
sen åkte jonas hen & jag och hilda åkte med hennes familj ut till sharpman och hilda köpte en 
snygg jacka (: 
sen hade hennes bröder träning & vi va kvar i stan & käkade pizza & gick på stan (: 
mysigt värre.

börjar iaf bli sjuk, så dessa dagar ska ja bara ligga och vila upp mig.
snart sätter skolan igång, och då blir det till att ligga i, ska även försöka byta program
tror faktiskt inte detta är något för mig..
men men får se hur allt sånt löser sig.


pusss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback