bla bla bla

Igår.
igår ringde jag josssepusse eftersom hon oxå skulle te alice
så fråga ja om ja fick sova där, och det fick ja såklart ..
jag åkte ditt, vi satt vid datorn och hade skööjj.
sen var de dags att åka te alice, där skratta vi massa blev massa buss på msn "speciellt min"
sen kom michis och sen linnea, satt och prata om lite osådär ..
men va mest inne i min telefon :$ sorrry.
men saknade hilda så ville smsa med den söta flickan.

runt 23 så hämta josssepussses pappa oss
sen va hon trött , men ja vill ha o´boy som alltid hos henne,
de fick ja, och kladdkaka (A) gillarT.
hon va skit trött, men fick verkligen inte sova, vi ställde sjuka frågor te varandra
haha dog av garv, och sen prata vi lite om "jordens undergång" tills slut gick de inte att tänka mer ..

varken ja eller jossepusse va trötta , men bad for me som skulle jobba i dah :$
somna 4 och gick upp 6 .

bild på mig och jossepusse


Idag.
Vaknade 6 söv 2 timmar lyckat!
sen va josssepusse tvungen att äta med mig, och de gjorde hon.
sen åkte jag med hennes pappa in te stan ..
när ja köm te jobbet så börja dem snacka om att ja hade missat för många timmar så kunde
inte ta igen de .. så ja fick gå hem ..
kul att ens gå upp, kunde dem inte ringt och sagt de eller nått.
stör mig iaf ...
ringde rektotn när ja kom hem, han sa att ja inte skulle vara orolig
och att jag inte skulle känna att ja misslyckats utan , att ja har växt i hans ögon och massa mer snelt sa han :$

nu sitter ja här gör inte ett skit.
kollade på top model nyss :*

men har en grymt bra bok som ja läser ..
kan inte slita mig !!
guhh !

nehe, nu ska ja lägga mig i sängen och slappa ..
här får ni en snygg ego bild oxå vet att ni gillar den hahaha .
"lite oseriös"


Kommentarer
Postat av: Josefina

HAHA.. vi somnade 5 lilla du xD

det va så sköjsigt så :D du kan ju komma hit igen o va vaken hela natten och äta kladdkaka :D hihihihi<33

Älskar dig<3

tack för en underbar kväll <3

2010-02-16 @ 18:28:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback