längesen.


Har känt att jag inte orkat skriva här..
haft så mycket nu med praktiken , sovit i stan mycket.
och vart med mina underbara vänner ..
Det har hänt sjukt mycket sen sist, och orkar inte säga nått känns de som ...

men ifall iförrgår och i går var ja med josse en liten stund , och sen kom mike och hilda
sen åt vi pizza och lite, sen gick josse ..
sen skulle mike åka , och jag sov kvar hos hildis, vi pratade sjukt mycket
kollade film, myste och sov ..
sen dagen där efter kom hildaslove och vi gick te pappsis jobb och hämtade en mycket hemlig sak !
sen åt vi kina mat, mike bjöd så han ska självklart få tbx!!
sen gick vi hem te hilda, vi kollade klart på en film ..
sen gick ja och jobbade,

och idag har jag vart hemma eftersom jag har cp;t ont  magen !! ...

Tack hilda för att du finns för mig,
och att du får mig att vara lycklig.
tack för att du är den du är.
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: hilda

tack själv eriika <3

du betyder verkligen allt o mycket mer.

du e den enda som verkligen förstår detta,jag e så glad att jag har dig !

du gör mig lycklig,

jag älskar dig.

jag gör allt för dig.

finns för dig vad det en är.

glöm aldrig de.



du e bäst.

<3

2010-02-06 @ 19:10:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback