lite småtttttt






Igår åkte ja in te stan, umgicks med frida och angelica oså :P
kvällen blev lång somna halv 9 .. så idag är jag sjukt trött ..
Sen smsa jag iaf hilda, och vi gick hem te henne pratade och kollade på tv;n
och sen kom josse, saknat henne !!
jag och hilda åkte med dem hem, så blev lite prat i bilen oså..

hemma va de datorn dirr, sen somna ja framför tv;n och kollade på coola spider man innan ..
och bara tog de lugnt ..
jasmine och pappa och yvonne åkte te eksjö te sjukhuset, så andreas och ja va själva..
han gjorde milkshake te mig, och gav mig chips, tack (a)
pappa och dem kom hem med cola , mumss !!
och nu är kl massa över 1 så jag borde fan sova nu eftersom jag jobbar på måndag ...
sista veckan nu som jag har apu, sen blir de lov..
kommer va skönt, blir att åka och bada med hildis och hennes kille och kanske josse, mysigt.
sen blir de troligtvis kryssning, (gilllart !! )
fan ska sitta och nörda spel nu på fb.. haha

pözzz

Kommentarer
Postat av: Mathzi

Snygg <3

2010-02-16 @ 18:13:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback