Måndag.

Dagen börja med att jag och hilda hade lite ruuuligt på msn med några f14 haha
dem blev självklart owned av oss, och skrev inget mer .
alltid lika kul med kaxiga småbarn som dem.

Nu har ja hjälpt te att städa lite, oså
och har ringt jobbet , ska jobba i morgon..
men ska även ringa skolan och höra lite ...

nu sitter ja här nördar lite spel på Facebook, mitt liv just nu ..
fick ett sms av michis nyss hon ville att vi linderås tjejer skulle träffas i kväll
hoppas ja kan, det va sjukt längesen man träffade alla.
här får ni en bild sen typ förra året om inte mer på oss,


....
....

Försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig.
Det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat även
fast jag inte kunde andas.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback