massor massor.

Inte skrivit på länge men har verkligen haft fullt upp.

Vart med hilda många dagar av förra veckan helt underbart :*
älskar den tjejen sjukt mycket, hon får mitt liv att bli bra!
vi har kollar film, vart ute och gått pratat massor, och skrattat. älskart!<3
träffade även jonna förra veckan va i hennes skola, så satt med henne på lektionen ..
det va roligt, blev massa prat där med.

Har jobbat oxå, men snart har jag fått ihop timmarna
så dem kan sätta en bedömning oså.
hoppas dem är nöjda iaf.

Juste nu sitter ja här, har lite ont i halsen ..
men försöker göra allt för att slippa få halsfluss..
det är de jobbigaste att ha , har bara haft de 12 gånger typ.
stör mig på´t ..

ska sova snart , så att ja kommer igång med mitt sovande nu eftersom de är skola om en vecka
och då blir de verkligen att gå upp tidigt.
men det kommer bli nice oxå , träffa pucko kevin , ska även slå han.
och vara med hilda hilda hilda , och josse josse josse
som innan , saknar tiden de kan ja lova.

Igår va de alla hjärtans dag, den delade man juh inte med någon
eftersom man inte har någon ..
men den delades med hilda på msn , haha hon är söt <3
saknar henne :$

Och igår fyllde jossepusse 17 år,
grattis te henne ! <3

Tack hilda för att du finns, du gör mina dagar.
älskar dig hjärtat <3



Kommentarer
Postat av: hilda

aww eriika.

den veckan var bäst,underbart med massa dagar me dig :) <3

hihi.

snart börjar skolan dåh blire du åh jag <3

vi ska plugga så jävla hårt. för nu ska vi fan klara detta!!!

jag älskar dig.

åh jag tänker kämpa med dig,bästavän <3



jag älskar dig eriika henningsson.

men dig e jag lycklig <3

2010-02-15 @ 15:19:56

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback