torsdags mys med hilda <3




Igår åkte ja in te stan, där träffa ja yvonne och camilla ..
sen gick vi och fika, så ringde vi mamma så kom hon och fikade med oss..
sen gick mammsi och jag och kollade lite på stan ..
sen skulle ja åka te hilda så fick säga hejdå te min älskade mamma..

Åkte iaf hem te hilda, vi åt och pratade, drygade på msn lite :$ haha
nu har vi precis vaknad typ, nu ska vi fixa oss sen kommer lite gäster te dem som jag ska stanna och äta med ,,
woohoow de blir en toppen dag med min älskling hilda<3

Hilda glöm aldrig att jag älskar dig.<3







Kommentarer
Postat av: hilda

dagen kommer lätt bli bäst sötnos :))

hihi !



taaack för annars en underbar kväll igår.

men kul på msn :$ haha !

puss på dom sötisarna :*



GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR DIG MIN EGNA ERIIKUT <3

2010-02-19 @ 11:32:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback