apu nudå.

helgen har vart chill för mig. vart med syster otroligt mycket och haft super skojj:) idag blev de att åka en sväng te nässjö med hildaälskling, vi pratade sjukt mycket det behövdes verkligen. vi gjorde inte så mycket mer, sen kom mike te skolan så satt dem där och myste :) massor mys att se, att dem är lyckliga:) sen åkte vi 3 med 1tåget .. för skulle te min praktikplats vid 2, vi gick igenom saker oså.. fick ge dem kaffe och lite .. det verkar bra, än så länge .. men tiderna va juh sådär !! aja .. nu ska ja äta glass och kolla paradise hotel om ca 40 minuter. | saknar dig, du är fin | saknar josse otroligt mycket. och tackar hilda för en underbar dag. ni är mitt allt älsklingar<3

Kommentarer
Postat av: hilda

taaack för en superduper bra dag !! det behövdes blev massa underbart prat :* det gillas.

jag älskar dig <3

2010-01-15 @ 22:48:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback