jag saknar våran vänskap

Det e inte slut, det kommer aldrig va över. Du stannar i mitt hjärta tills det stannar å blöder.Snälla lyssna, du är den  jag älskar. Ångrar dina ord å tar slut på detta hemska.Du har ett val, jag sitter ensam å gråter varje natt. Känns som helvetet å det är hårt där.Vet att det inte varit så bra som det kan bli, men jag har alltid trott att det skulle vara vi.

när du var ledsen blev jag sårad å förtvivlad, min ängel ska va lycklig inte gråta å lida.
Vi skulle aldrig höras, men jag saknar din vänskap. Allting som vi prata om, till blicka med en känsla.
Alla mina ord, ger dig kärlek om du lyssnar. Alla mina tårar ger dig saknad när jag
tystnar.Alla mina minnen ger mig smärta när jag saknar. Å alla mina smärtor ger mig minnen av din vänskap.

Men om allting är slut, som du fick mig att tro. Tror inte du förstod.Du, jag hade det med dig, å hur jag känner nu. Jag älskar dig mest, kan inte släppa dig nu.Snälla ge oss en chans, våga lita på mig. Jag sitter å gråter, jag älskar ju dig. , du som alltid va min vän. Glöden kanske slocknar, men vi tänder den igen.

Jag saknar å kramas, bry mig å lyssna.
Jag saknar den tid, som vi hade ihop. Du var allt i mitt liv, men du verkar ha fått nog.
Jag kan inte fatta, ser du mina tårar? Hör du mina ord, eller ser du hur jag plågas?
Livet är ensamt, du var min värme. Solen som strålar i detta kalla Sverige.
Längtar tills vi ses igen å allt ska bli bra. Om det nu händer, så tar det nog ett tag.
Men jag kan inte tvinga dig. Utan dig i livet, inte värt något mera.
Faller ner på knä å jag ber till min Gud. Om han inte kan hjälpa mig, så tar det slut nu.
Men tack för allt jag fått, jag saknar din tröst. Jag saknar dina ord och din värmande röst.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback