lalala



jahaja, då sitter man uppe mitt i natten igen då..
usch jag har verkligen vänt på dygnen , de suger
för om mindre en 1 vecka börjar min praktik, och de suger sjukt mycket.
är helldre i skolan än ute på apu, men ska göra mitt bästa så att jag inte
behöver ta den på sommarlovet oxå, i 5 veckor.
såå bättre att försöka göra det bra ifrån början.

Idag har det verkligen inte hänt ett skit, mer en att ja suttit vid datorn sovit och kollat
på paradise hotel som har börjat igen, jag gillart!
har även pratat med josse i telefon nyss, myspys.
vi har inte träffats på en hel månad typ, herregud.

Hoppas på att träffa mina vänner snart, för saknar er sjukt massor!

...

neh nu ska ja ta och sooova, för finns inget annat att göra.
mer en att skratta åt sjuka klipp ifrån existenz, som typ
pajja plajjorna , kan juh inte sluta garva.
men alla som känner mig vet , att jag har torr humor.
hahaha.


pözzzzzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback