sööndag!




Igår kom angelica och dem o hämta mig, så åkte vi in te stan te viktor
den kom de massor folk, sen åkte vi hem kvart över 11 ellr nått.
sedan fastnade "vi" mer jag vid datorn,angelica ville nog sova, förlåt :$
men de va iaf fett kul, satt och cama med massor, hahah va as ful tro mig.
vi åt chips och grejor. helt underbar dag !

när vi vakna i dag så hade vi inte sovit så länge, eftersom vi la oss typ halv 6.
men jag vakna iaf av att massa småbarn skrek :$ hihi
sen blev de iaf klä på sig och ge sig ut i snön, haha
åkte pulka och massor, fick jämt sitta längstfram och fick all snö i ansiktet och ja och angelica ramla hela tiden
och körde i massor, skiit kul vare iaf, skrattade så ja fick ont i magen nästan (a'' .

efter de blev de korv grillning och varm choklad, sen blev de åka traktor hem te angelica igen.
haha, sen blev de fika sedan åkte ja hem, nu sitter ja här och kollar runt lite
håller även på att städa mitt "fina" rum.
haha, de blir nog bra.
...


| Hilda och josefina<3 |
...


pöözz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback