sov dags.


Bilden är ifrån sommras.
saknat!



Nu ska ja sova har suttit och tänkt på allt sjukt mycket
på saker man ångrar och saker man är nöjd över.
och det finns la mycket saker på båda,
det löser sig säkert.

imorgon åker ja nog in te stan och umgås med frida och angelicabitchen och kanske hildaälskling,
det hoppas vi på iaf.

...

Vill säga att jag älskar mina vänner så otroligt mycket.
tack för att ni finns för mig, ni betyder mer en mest
hoppas ni förstår att ja verkligen aldrig vill förlora er.

...

Josse&hilda, ingen kan någonsin splittra oss, aldrig.
det kommer alltid vara vi alltid H.E.J era namn kommer alltid vara i mitt hjärta
och där stannar dem, kommer alltid älska er, kommer aldrig släppa er.
och kommer göra alllt för att ni ska få de så bra som möjligt,
när ni mår bra mår bra.
jag älskar er.



...

pözz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback