Masssoor,masssor!

♥Det va ett bra tag sen jag skrev.
saknar det faktiskt.

Det har hänt så otroligt massor, under denna tiden..

För mer en 1 vecka sen bestämde jag mig för att åka till flahult ( ett läger jag vart på 2 år innan )
Det började la så där, pratade med e för att försöka lösa vårat bråk, så att jag oxå skulle trivas.
men de höll inte länge, och senare bestämde jag mig för att faktiskt åka hem..
med tanke på all dålig stämning, och kände att ja inte passade in, dem lever ett sånt annat liv en vad jag gör just nu.
Pappa&johan kom och hämtade mig.

jobbade 3 veckor på ett dagis, underbart kul
gick jätte bra & fick bra omdöme, vilket jag tycker är roligt.

Sen för de mesta har jag vart med johan&hilda&jonas.
och de är alltid lika underbart.

Idag vakna ja med sötis brevid mig som gick upp tidigt och jobbade,
ville juh ha kvar han där, sen somna ja om och vakna halv 8, 10 minuter efter de
åkte ja till jkpg med familjen fikade och lite, somna i bilen & sen när ja kom hem ..

Snart kommer hilda, kommer bli bäst.
På måndag drar hon & jag på ridläger, och en vecka sen efter de
drar vi till sthlm.
KAN DE BLI MER UNDEERBART?!

åååhh vad ja älskar min bästavän.


Min cp dator är sönder, så den är inlämnad & blir lagad tills i mon IHOPE !

här kommer lite bilder oxåå












♥♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback