Sommarlovet snart slut.

Varit på det underbara ridlägret med underbara hilda
och hennes syskon. (: 

Vädret var typ sjukt underbart nästan hela veckan, och jag kan lova att tiden
gick sjukt fort, man lärde sig massor för varje dag som gick, blev tillomed lite träningsverk (: 
och så va de tävling såklart, och hilda & jag i lag såklart.
ni kan juh bara gissa vilka som vann, joo kungarna (: 
Men vi kämpa & jag fick tillomed ramla av för att komma etta och det va inte lika skönt.
Men hilda tog mig upp på hezten igen , och sen va de hezt bytte och kan juh säga att både jag och hilda
svor & ville att den skulle bli nått ätbart ;)

Bilder från lägret.
min underbara hilda & jag på bild<3

Stan igår, sen ingatorp.

Igår åkte jag o j in till stan , och hälsa på mamma, det blev stan och lite glassätande(: 
sen åkte vi till j som bor ute i skogen. 
sen cykla vi hem( a eller jag cykla ju inte) 
såfort vi kom in blev de, ut och jaga kor :)
Min underbara pojke, fixa vatten i badkaret och tände massor ljus.
helt underbar är han (: 

sen sov vi, och självklart försov vi oss ... 
vi fick iaf skjus sen åkte vi till mig.
nu sitter j och städar lite här, så ska hjälpa han (: 




Jag älskar dig älskling.♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback