2 dagar kvar.

Hihi.

<3

SOMMARLOV OM 2 DAGAR<3
Helgen va helt galet kul, förutom vissa stunder.
men annars blev de färga håret svart med min pudding, hilda<3
Rakade av lite av håret, hmm borde ja gjort de ..
äsch skitsamma, man lever bara en gång (: 

Skolan har gått skit, och ärligt skiter ja i om ja inte går på lektionerna
mer nu, för det spelar ingen roll längre, en dag mer eller mindre, men tanke på min
frånvaro .. bättre att det går bättre nästa termin då men börjar 1;an igen.
as KUL!! Nej, men ändå ja som satt mig i den situationen, mig själv att skylla på.

Igår va en helt sjukt underbar dag.
ge mig igen!

Ihelgen vet ja inte vad som händer, med tanke på att de blivit lite skit nu..
men hursom går iaf ja o hilda ut och äter, sen får vi se vart tiden tar oss (: 


Min sötnos♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback