En underbar helg.

Kan börja med att säga att min pojk är den underbaraste.

Ifredags, satt han utanför mitt jobb och väntade på mig.
fick se mig leka med dem små barnen, sen en liten stund efter sluta ja.
va nästan så att ja sprang till han, hade saknat honom massor.
Sedan följde han med mig, till ett mööötee, sen blev de upp till mamma & duscha & fixa sig.
så johan blev sönder tjatad av mamma, men hon tycker juh om han (: 

Sen åkte vi ut till torpön, så träffade jag hans familj.
sedan när vi vart där, blev de hem till han.
då vi åt chips o lite, sen kollade lite på film
sen somna vi.

Dagen efter gick vi upp tidigt,
för att åka hem till mig, blev att springa en bit.
men hann iaf med (: 
och sen tog vi bussen till tranås, och gick upp till mamma.
sen gick vi ner till stan & gick och handla med yvonne , sen åkte hem.

Här hemma blev de mys & massor roligt under kvällen.
min faster med man & kusinerna kom, spelade kubb och hade de massor mysigt ute (: 
sen efter de blev de film, och sen somna vi.
tog hand om min syster lite på natten, eftersom hon blev sjuk.

sen på söndag, så blev de att gå ut & gå och träffa hilda lite.
saknar henne<3
sen gick vi en liten skogsrunda (: hihi 
sen hem & åt.
sen blev de massor mys & kubb igen.
JAG VANN! :d  hihi 

Och idag va de dags att säga hejdå till min älskling.
usch , sitter här så ensam nu.
haft han vid min närhet hela tiden, kommer sova själv,
usch känns inte alls kul..

och tanken om att vi inte ses på en vecka, får mig att dö av saknad.

Johan jag älskar dig, du är de bästa.
finns ingen som du, kommer aldrig lämna dig.
du är för underbar.
kom hit, du får mig glad.
jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Älskar dig<3

Denna helgen har varit som ingen annan jag tycker vi har haft det helt underbart tillsammans och även det dära med myggen var väldigt kul.... kliar lite nu.

Det var roligt med att träffa din lilla faster som var väldigt rolig och trevlig sen kevin och bus ungarna och ja tycker det var en av de 4 underbara kvällarna med dig.

Sen var det klantigt av mig och fixa så mkt motion till oss på lördags morgonkvisten med det var faktiskt inte redigt meningen men det är sånt som händer när du är med mig.

Men det jag ville säga att jag verkligen älskar dig och jag kommer aldrig lämna dig för du är den personen som gör mina dagar från när solen går upp tills du snarkar och typ har gett upp<333

Älskar dig massviss med mkt du är massor med fin <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-06-21 @ 22:01:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback