snart sommarlov.

Åhh underbart , sommarlov om mindre en 1 vecka.


Det har verkligen gått fort, känns fan som man går ut 9;an
fast iofs är de juh typ så.
hihi 

Ajja, de har hänt massor sen ja skrev sist..

Rix fm va helt awsome !
träffa massor med folk, och delade tiden med dem & min pojk.
Iförr förr går, va ja med min pojk och hade de massor med mys,
sen iförrgår va ja ute på sjön med Hilda&Mimmi.
Jag fick min första fisk, så jävla grym (hihi) 
Jag va dock nära på att ramla i vattnet när dem kom upp ( blev livrädd) 
hihih.

Ajja, igår va ja hemma & chillade med familjen.
spelade kubb emot pappa, jag & yvonne i lag & pappa själv.
dock vann han .. hmmm

Nu har ja fixat lite, så ska ja och hilda snart åka t stan ..
hoppas på att trräffa mamma.
sen blir de aneby, underbara becka kommer juh hem<3
saknat henne massor<3


pözzzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback