börjar nog bli sjuk!

Igår var jag hos underbara hilda,
tog hand om hundarna och små söta barn!
seriöst gulligaste barnen ever!

Imorse när vi vakna tog vi på oss, och fixade oss lite
sen åkte vi till kyrkan, där sjöng dem små söta barnen
och det är sjukt va barn är söta !
var även minnes stund, tänker på er !

När jag kom hem, satt jag och tog det lugnt.
sen skrev hilda, hon ville träffas.
det regnade , men som vän ställer man alltid upp!
så tog på mig och gick och möte henne,
vi prata sen gick jag hem.
jag älskar dig hilda<3

Nu har jag precis kollat på två filmer.

Beck, i stormens öga - Älskar beck, men tyckte det saknades lite spänning. Annars var den helt okej!
Luftslottet som sprängdes- Sista delen (tror jag) av män som hatar kvinnor.
jag tyckte det var dåligt att hon som gör alla filmer , spännande låg på sjukhus nästan hela tiden.
men härligt att se hur dem ägde dem äckliga svinen!

tror jag börjar bli sjuk .
känner mig dålig, har ont i halsen och hostar som jag vet inte vad.
men ska iaf vill skolan
och ska gå på varje lektion, hur dåliga eller tråkigt  än lärarna/lektionerna är !
Har inte råd att vara borta mer.
min framtid står på spel!


Snälla lilla du, du visar bara avundsjuka genom att snacka massa skit.
din käft är kass, snälla kom på nått bättre.
visa att du är lite mer mogen, Du måste inse att du aldrig någonsin kan mäta dig med mig
hur mycket du än vill. Jag sket i dej, måste du sakna mig så mycket
att du behöver hålla på såhär.
Du vet jag tar varken åt mig eller bryr mig, men visst om du vill slösa din tid på mig
så gör de.
för min tid är du inte värd.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback