chill helg!






Skolan idag var juh myspys, allt gick snabbt förutom segaste lektionen
alltså den första , med världens segaste lärare, dör varje gång !!
men fick iaf låna mathz ipod och lyssnade på hans underbara låtar, även låten han gjort te mig :$
fast läraren va juh tvungen att se de , så han fick juh ryck!
hahha, sen skulle hilda ta kort på mig, men de va visst en videokamera , ahhaha 
så spelade in en liten film , sen träffa vi mathz och jag gav tbx den, och han fick se de ! :$ 


skolan fortsatte och hilda buade runt med mig och taffsade hela tiden , älskat ! :*
sista lektionen matte, skjut mig..
kevin så jävla jobbbig störde mig hela tiden, hihi 

sen blev det bussen te stationen, 
på bussen hälsade någon på mig och ja blev självklart röd haha 
men de visade sig att de va en jag hade pratat med på msn ,hahalite små pinsamt.
rasmus ringde även och drygade !! 

jag och hilda åkte upp te coop där hon handla lite, sen blev de ner och sätta sig i solen
utanför stationen  och ta en cigg, helt underbart väder !!
tåg och buss med underbara älskling hilda ..

Nu har jag precis kollat film med min syster, btw hon fyller 19 på söndag !
och nu sitter jim och tjatar om att jag ska ta mig te stan "
men neh de orkar jag inte ...................................
 


pözzzz



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback