...

Det finns en tjej på denna jorden som får mitt liv att lysa,
en som får mig att le i alla väder, någon som fått mig att kämpa,
hon är den som fått mig att va den jag är, hon är den som gör mig lycklig.
jag kan faktiskt inte beskriva med ord hur underbar den flickan är.

När jag vart ledsen , och inte velat visa de
så är det hon som kommit fram till mig och frågat hur de är,
hon märker hon ser, hon bryr sig. Hennes ord värmer mitt hjärta hennes röst ger mig tröst
hennes leende ger mig styrka hennes skratt ger mig kraft,
hon ger mig allt.

Det finns inte någon som kan älska dig som jag gör,
jag älskar verkligen dig, vi har inte kännt varandra så länge
vi pratade aldrig innan även gick vi på samma skola, du hade ditt och jag hade mitt
vi va olika.

När jag lärde känna denna underbara tjej, insåg jag att vi hade vart med om samma saker,
vi va lika, vi delade tårar vi delade skratt, vi delade allvarliga stunder.

idag står vi här, vi är bästa vänner
båda har vart med om mycket, precis likadana saker,
vi har lärt varandra av våra misstag,
du har lärt mig att kämpa.
du har fått mig att lee du har fått mig att gå vidare,
du har tagit emot mig när jag fallit, du har rest mig upp.
Det var du som va med mig, du satt med mig på sjukhuset i 9 timmar.
Du sa att : Det kommer bli bra, eriika det kommer bli bra! 
finns ingen som ger mig så mycket styrka som du, jag är så sjukt tacksam för att du finns för mig.

Vad som än händer kommer jag aldrig lämna ditt hjärta,
vad som än händer släpper jag aldrig din hand, 
skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.

Om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig,
Jag skulle aldrig någonsin släppa taget för,
jag skulle bära dig, tills den dagen då jag dör
även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram.
utan dig brevid mig baby så tappar jag min balans
.


Om jag skulle dö, är du rosen på min kista
skulle hålla den vid liv,skulle aldrig låta den vissna!


min bästa vän vet vem hon är,
jag älskar dig<3
 


Kommentarer
Postat av: din bästavän föralltid.

det finns nåt som kallas äkta vänskap o det är detta, de finns inget som är mer äkta en just vårna vänskap. Du o jag eriika föralltid.



din text är helt underbart skriven.. finns inga ord för den, blir helt ord lös när jag läser den.



Du e så duktig på att skriva texter sötis :)



jag älskar dig,hilda<3eriika föralltid.



pusss på dig bäääääästiis <3

2010-03-14 @ 13:41:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback