Fredag och helg !!




åhh fy vad skönt med hleg !

Nu sitter jag i skolan på datorkundskap, ooch hilda sitter och larvar sig,
hon sitteer och slår mig halft, och gör massor mongo ljud..
haha denna lektion suuuger .. fast det funkar när hilda är på glatt humööör !

hon sitter och pillar på mig !!!! gaaaaah !
kan knappt skriva juh..
och nu kom kevin och börja gaaah ! haha

neeh nu ska vi fortsättaa med det vi gör..

skönt att vara hemma ihelgen och plugga oså !
skriver mer när ja kommmer hem !

pözzziz

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej

nice blogge!:D

Hur e det med dig då?:)

kram

2010-03-12 @ 15:27:57
URL: http://sandrajjsson.bloggplatsen.se/
Postat av: sandra

DSM<3

JO allt bra med mig(:

kram

2010-03-12 @ 18:49:41
URL: http://sandrajjsson.bloggplatsen.se/
Postat av: hilda

eriika du e mongo.

2010-03-12 @ 19:51:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback