Hemma kväll med familjen!



Eric Saade<3


Idag vaknade jag sjukt sent, fast blev väckt av pappa då har tjatade om att ja
skulle städa mitt rum !!
sen sov jag en stund te, gick upp runt halv 2..
sen åkte jag och pappa och yvonne te min farbror , träffade hans nysa fru
och fikade lite där, och retades lite med pappa, kan de vara roligare !!
Sen åkte vi till stan och handla lite, och sen har jag fastnat när vid datorn!
snart blir de att gå ner, och kolla på melodifestivalen med familjen, det gillas!

Hoppas bara den snyggingen där uppe vinner !
finns de nått snyggare ! hihi
"eriiika är lite små kär "

Idag har jag kännt mig små deppig, och kännt att jag verkligen behöver tänka.
och det har jag gjort, men ja allt är så svårt.
ibland vet man inte vad man ska ta sig till, när man är förvirrad och trasig..

som tur är har jag mina underbara vänner som hjälper mig!
jag är tacksam för att jag har er, ni betyder allt!
och jag älskar er!<3



"jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart
i mitt sagoland tar du mig i hand igen
men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte
tänker på den dan du stack - för mig: det bara fanns inte
varför kan jag inte bara ta och glömma dig
varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg
hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig"


Kommentarer
Postat av: hilda

han e skit snygg ;O <3



du e underbar eriika, vi finns där för dig i vårt o torrt ska du veta <3



jag älskar dig i massor min bästavän.

du o jag genom eld o vatten.



ses snart :) hihi <3

2010-03-14 @ 13:38:23

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback