hundvakt med hilda!




Lördag
När jag vakna drömde jag att det va skola
men sen isåg jag att jag kunde somna om , och sova hur länge jag vill.

igår var juh dagen skapligt dålig, fett med tråkig
satt vid datorn, hade inget att göra ,men så går de om man inte sköttttter sig
då blir det ett nej till att vara med kompisar.
skulle egentligen vart hos hilda igår , men så blev det juh inte.
men men, gick iaf och la mig tidigt igår.

Nu har jag kollat på beck med yvonne, fast inte hela.
och nu sitter jag här och pratar med eliasgullet och vi ska väl se te att träffas någon dag nu.
fan inte sett varandra på ett halv år, och den underbara vännen saknar jag!

Nu ska jag snart ta och fixa mig, sen går hilda och mötttter mig,
så blir det att umgås med henne och hennes hundar hela kvällen, kommer bli underbart.
sover där gör jag oxå.

skriver mer ikväll när jag är hos min lilla älskling.



pösssss



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback