Ledig imorgon!!

Åhh är ledig i morgon , kommer bli så sjukt skönt!

Trött trött och ännu mer trött ..
Jag tycker skolan börjar bli jobbig nu.
känns som jag inte orkar , men det måste jag!

Idag hade vi medicinsk grundkurs och kollade film
så det var iaf niice!
sen har tiden gått fort ändå,  tänkte hela tiden på att vi är lediga i morgon
sova sova sova!
det är precis vad jag ska göra, sen ut och gå med voooowen ,
och på fredag blir de träna med hilda&mike, får se vad som händer sen..
blir nog att umgås med dem!

När jag kom hem blev de mat, kyckling mumsfilibabbbbaaaa!
sen blev det att lägga sig framför tv;n där man självklart somnade ;$

sen väckte iaf syster mig och sa att de va andra avenyn, så blev att kolla på de ofc !
Nuu blir det att ta en dusch, sen lägga sig i sängen och läsa, älskar boken jag läser!!
sjukt bra och läsvärd bok alltså, dock är den slut snart..
så får hitta någon ny intressant bok, men det har jag svårt med ..
börjar läsa men tröttnar när jag kommit halvvägs ..
men denna boken , kan ja inte sluta läsa.
Så sjukt mycket känslor i boken, han förklara dem som om man själv var med om dem.

Boken heter: En bror berättelse.
Richard bror till dave som skrivit boken: pojken som kallades det.
och massor mer!


/

pözzzizz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback